GamzeBaz kuzum sana birşey sormak istiyorum bende bugün kan verdim 36 dan 96 ya yükselmiş 2 gün arayla. Doktora görünmedim ama sence görünmeli miyim? Bazılarına progesteron felan yazıyorlarmış. Bana daha erken gibi geldi ama bilgin varsa eğer ne zaman kadın Doğuna görünmek gerek