sdmr20 Sevdaelmc inşallah vardır 😍🤲🏻 Adetiniz geçmiş miydi belirtiniz var mı ? Ben de adet olmayı bekliyorum bugün adet günüm ama. Hiç bi belirtim yok
Nur8690 GamzeBaz çift çizgi olunca pozitif olmuyor mu tek çizgi bu yok sanki. Ben mı yanlış biliyorum ya da test mı farkli