Melike03 4 dikişim var yırtılma olduğunu söyledi doktorum ben birşey hissetmedim dikerkende aynı şekilde 🙈 odama geçtiğimde de aynı şekilde dozun etkisi bittiğinde dikişlerim acımadı yani ben doğumdan bu yana dikiş acısı hissetmiyorum şuan geçiyor dikişlerim daha rahat oturup kalkıyorm doktorum 1 haftaya dikişlerin tamamen kaynar erir dedi bakalım ☺️