nesly bende o ana kadar epidurali hiç düşünmemiştim zaten orda ebeler teklif etti bende kabul ettim.Özelde doğum yapacaksan sanada teklif ederler muhtemelen etmezlersede onlar teklif etti bende sancıya dayanamadım kabul ettim dersin.Sanki senin yerine sancıyı onlar çekecek niye karışıyorlarki ne güzel sancısız doğurcan işte daha ne istiyorlar 😁 maşallah az kalmış seninde sağlıkla kavuşursun inşallah miniğine 😍 inşallah bi sıkıntı olmazda seninde epidural normal doğumunu okuruz burda 😇