2prensesannesi1 Anne_adayi57 🥰😘 sizede maşaALLAH cnım kızım uyudu bende uyuyayım sabah erken uyanacam:):) Allah size rahatlık versin. Konuşuruz artık senle 😁🥰😘
Anne_adayi57 2prensesannesi1 tamam canım benimki daha ilk başka çocuk yok uykuda yok malesef öyle sohbet edicek birilerini arıyorum sen uyu canım malum diğer kızın da var allah rahatlık versin konuşuruz tabi neden olmasın 😊🤲❤❤
2prensesannesi1 Kayraninannnesi 1anne-2bebek Anne_adayi57 kızlar az önce dr dan geldim 22 haftalığım dedi beneğin sağ böbreğinde genişlk var geçer ama dedi bide dediki makat geliş bebek döner değil mi
1anne-2bebek 2prensesannesi1 yap kahvaltını canım kan alınmıyor ya ac gitmene gerek yok, çikolata tarzı seyler atabılırsın bebek bol bol oynasın bakabılsın doktor güzelce her yerine ☺️ güzrl haberler ınsallah 🤲 😍 😍
Denizsa ElifEker dr Mehmet Aygün Şişli Avrupa yakası Erasmus perinatoloji bugün fiyat aldım 750 tl camım
2prensesannesi1 Minigim45 22 haftalık az önce hastaneden geldim bebeğin sağ böbreğinde genişlk var dedi doktor geçer dedi
Kayraninannnesi BelisinAnnesi 2prensesannesi1 tatlı bişeyler yemek özellikle de detaylı ultrasonda asla tavsiye edilen birşey değil çünkü bebek çok hareketleniyor doktor incelemekte zorlanıyor
BelisinAnnesi Kayraninannnesi ikinci gebeliğim ikisinde de doktorum tatlı ye gel dedi bebek uyanık olsun dedi . Sizin doktorunuz öyle dediyse bilemem. Ve herkese de aynı şey söylenmiş yorumları okursanız
1anne-2bebek 2prensesannesi1 bebek ters pozisyon da mıymış canm.? Doktor gecer dediyse gecer ınsallah kuzum🌸
Anne_adayi57 2prensesannesi1 doner canım daha haftan erken böbrek genislemesinide stres yapma çoğu geçici bi durum oluyo
2prensesannesi1 1anne-2bebek evet dedi makat geliş döner mi diye sordum bilmiyorum dedi sonuçları kendi doktoruma gösterecem
1anne-2bebek 2prensesannesi1 37 haftamda dpgum yaptım karaciger enzimlerim yuksekti her hafta kontroldeydım. Yuksek cıkınca doktor hemen alalım bebegı dedi. Sunı sancı vereceklerdi, o zamana kadar normal dogum pozisyonunda olan bebek ters donmuş mrcbır sezaryan oldum. Ki normalde sonlara dogru dogum pozisyonu alırlar. Boyle istisnalar oluyor. Sizinde belkı son zaman normal dogum pozisyona donecek kım bılır. Hersey mümkün yanı. Saglıkla kucagımıza alalımda normal sezaryan farketmez🌸
2prensesannesi1 1anne-2bebek Aynen doğrudr canım son haftalarda da döne bilir evet sağlıkla kucağımıza alalım ama gerçekten normal Doğum sonrası çok rahat kendim kalkabiliyorsun çocuğuna bakabiliyorsun
1anne-2bebek Tabı hep diyorum normal dpgumda dogum başladıktan snra cekıyorsun doguma kadar, sezaryandan da sonrasında cekıyorsun. Her ihtimale karsı sen kendıno hazırla ıkı dogum olayına da. Snra cok zorlanma psikolojık olarak