Anne_adayi57 bende çok doktora gittim herbiri ayrı bişy diyordu
sonra bir doktor sorunumu çözdü yumurta tembelliği vardı ilaç içmeden çalışmayacağını söyledi doktor gonal f iğne kullandım 3 ay boyunca çatlatma iğnesi yapıyordum yine hamile kalamadım Birgün oturdum eşimle konuştum dedim ben çok yoruldum doktor kapısında beklemeyi tedaviyi bırakmak istiyorum dedim eşimde tmm dedi ara verdim onda sonra kendiliğinden hamile kaldım çok şükür kızım 2 yaşında 🥰.
Şuan 22 haftalık hamileyim bu doğumdan sonra hiç korunmadım 1,5 yıl sonr hamile kaldım ilaçsız tedavisiz hamile kaldığım için inanamıyordum sanki bana imkansız geliyordu