Ilkayy yeni olunca bakmalarında sıkıntı yok ki, ilk gebeliğimde de bakıldı şimdikinde de. İlk zaman gelişim geriliği var demişti baska doktor. İlk hamılelıgımdekı doktora gittim tekrardan, hemen alttan bakalım hiç bı sıkıntı yok dedi bakmanın dedi. Ama zaten ilk hamılelıgımdende cevremdekilerden de biliyordum alttan muayenın sıkıntı vermediğini