dilaraonat canım bu arada düşen dolgular için eğer iltihaplı değilse diş anestezi iğne yapmadan jel gibi bişey koyuyolar geçici dolgu olarak 😊bak bunu kesin yapar dişçin 😊haftan düşük olsa bile anestezi olmadığı için bebeğe zararıda yok . İyiki aklıma geldi bak bunu git sor dişçine . Anestezisiz geçici dolgu koyabilirmisiniz 7 hafta idare etsin yeter 😊ben devlette yaptırmıştım 3 ay kullandım . Orayla bişey yememeye dikkat ettim hep ayy kesin sor bunu 😊