Busra333 Yagmurryy boşver bence oryal ile açılıyor saç biliyorsun sarı ve kuaförüm tam bitkisel olarak açan bir boya yok dedi kaç aylıksın suan
berilkus ballisiyavrum Boyanın fetüse zarar verdiğini kanıtlayan bilimsel bir veri yok 🤔 deodorant daha zararlı, alüminyum var içinde ama hiçbir doktorun deo sıkma dediğini duymadım.
Yagmurryy berilkus bilimsel bir veri yok ama kimyasal sonuçta, amonyaksiz boya yapan yerler var en azından bir tık daha masum bakalım son karari doktorumla vericem. Deodorant evet o da zararlı onuda kullanmazsak zaten ölelim biz ya😁
Yagmurryy EczSinemltnlk şöyle https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.ntv.com.tr/amp/saglik/hamilelikte-sac-boyanir-mi,fvZPLJzsPU2pgNobJdezcg&ved=2ahUKEwio6dKHptDwAhX3_7sIHdHwDz8QFjACegQIBBAG&usg=AOvVaw2xNt8dmJB2QWAGHSuv8Hup&cf=1 bu sitede okumuştum kimyasal kesinlikle kullanılmamalı ele bile degmemesi gerektigi yazıyor. Sende 3 ay beklemissin, benimde 3.ayim yeni bitiyor doktorumla son kararı verip yaptırırım diye düşünüyorum ama boyanın zararlı olduğu kanıtlanmış birşey sonuçta kimyasal.
EczSinemltnlk Yagmurryy Dikkat buyurun fetüs diyor,3 aydan sonra bebek artık ‘cenin’ adını alıyor. ben kendi doktorum yanı sıra bir de bu uzman hocanın yorumlarını dikkate alıyorum. Boyatıp boyatmamak sizin kanaatiniz 👍🏻
berilkus Yagmurryy bu haber sitesi 😃 akademik makaleler okudum ben hem Türkçe hem İngilizce makaleler okudum. NTV Haber kaynak olabilir mi Allah aşkına Neyse önemli olan senin içinin rahat etmesi sonuçta… 😃
Yagmurryy tlnnlt öyle mi aa super ben şuan 12 haftaligim bende 17de boyatabilirim demekki teşekkürler 🥰
paradiseeeeee Yagmurryy 5 ve 9 aylıkken boyattım kestirdim de şimdilik sorun yok organik boyaları seçtim tabi
Yagmurryy paradiseeeeee super saç rengin nedir peki sarıysa güzel oluyormu bir fark oluyormu diğer boyalardan merak ediyorum
DuruMom Bende ombre yaptırmak istiyorum acaba bir zararı olurmu diplere değmiyor sonuçta, hamilelik çekim öncesi yaptırayım diyorum bu hafta gidince doktorumada sorucam
merve_ozdemr0 Bende baya araştırdım kesin bi kanıt yok organik green therapy diye bir boya buldum Amonyak,Rezorsinol,p-fenilendiamin içermez diyor 4-5 çeşit de yağ içeriyormuş. Diplere çok temas etmediği sürece boyayabileceği söyleniyor kararsızım
Yagmurryy berilkus ne güzel, benimde buraya yazma amacım zaten araştıran insanlardan fikir almak okuduğun Turk/ing makaleleri benimlede paylaşabilir misin içim rahat etsin:)
berilkus Yagmurryy https://cebp.aacrjournals.org/content/15/9/1746.long Bakın burada kullanılan boyanın koyu renk/açık renk olması fark eder mi diye bile detaylı bir araştırma mevcut. İlişki bulunamıyor. Türkçe makaleleri Google Akademikte bulabilirsiniz.