Zararlı olduğunu biliyorum fakat internette 3.ay tamamlandiktan sonra amonyaksiz organik boya ile saç diplerine nüfus ettirmeden boyatabilirsiniz yazıyordu, bu konuyla ilgili fikri olan var mı? Saçlarım balyajli diplerine normalde de boyatmiyorum fakat saçım uzadıkça kendimi bakımsız hissediyorum boyatmak istiyorum bana fikir verebilir misiniz?