Sevilay_47 Ozgeszmn ben hergün 3 damla alıyorum, doğumda. Snra da ilk 6 ay kullanacakmışım öyle söyledi saglık Ocagı bana
CansuDRY Aslhn12 Sadece doktorumun dediğini dedim canım. İstersen bir sor tekrar doktoruna. Kafanı da karıştırmış olmayayım. 🌸
Dilan9280 Ozgeszmn canım her gün zararı olsa doktor neden böyle birseyi önersin ki her hamile insan kullanıyor