Ayse32 merhaba, benim de aynı genimde homozigot var. Pıhtılaşma testi yaptırdığınıza göre sizin de daha önce kaybınız olmuş galiba, hatırlatıp üzmek istemem ama kaçıncı haftadaydı acaba? Ben 16.haftamda aniden suyum gelerek düşük yaptım, suyum geldiğinde bebeğimin kalp atışı vardı, doktorlar bu gen düşüğe sebep olmaz diyor ancak benim gibi önce suyu gelerek düşük yapan insanlarla konuştuğumda genelde bu gende pıhtılaşması oluyor. Bu sebeple size de sormak istedim.