Zezeeeyyldrm Euk1709 Bende kullanıyorum Siteden çoğunlukta bence kullananlar malesefki genelimizde artık bu pıhtılaşma sorunu görülmekte.
Euk1709 Merveee34 aa ben coraspin kullanıyorum bir de iğne kullanıyorum ama tek bir tane kullanıyorum
Decucude Euk1709 bende günde bir tane 4000 lik iğne ve coraspirin Ysmn029 siz kaçlık kullanıyorsunuz 4000 lik mi
2melekannesi_ Euk1709 ben kullanıyorum 🙋🏼♀️ Zor oluyor ama yeterki bebeklerimize sağlıkla kavuşalım🤲🏻