Susamtanem1 Gizemis bende ilk 16-17 haftalığın içindeyken net olarak hissettiğim hareketler göbek çevresindeydi 🥰
Susamtanem1 Elo_35 ilk hareketleri sanki içerden bişey itiyor büyük bi patlama şeklinde ve art ardaydı o zamanlar görmek zor çünkü incecik kemikleri ve kas yapısı oluyor ama şimdi 21+3 ve bazı sert hareketlerini bakınca görüyorum 🥰
Emine_clk01 Gizemis benimkide 18 de aşagida hareket ediyordu 19 da göbek deliğine kadar çıktı bebekler her yerdeler ya 😊🤩