Saniss g-s-asaf son 15 gün çatı ağrısı, bel ağrısı, 5 dkya bir çişe gitme isteği,ishalim vardı bi kaç gündür. Ama Bugn bel ağrım ve çiş isteği geçti bebek kanala yerleşiyor dedi dün acildeki ebe çatı muayenemde
flowers g-s-asaf 39. Haftamdayim yürümede zorluk kasik agrisi vajina agrisi bunlar 36. Haftadan beri var ama doğuma dair belirti olmuyor bunlar bebek büyüdüğü icin oluyor. Belden kasiga inen sancı varsa doğum belirtisi oluyormus
Gozde94 Yaprakdokumusever son adet tarihiniz 26 ağustosmuuygulamaya göre benimde öyle yle görünüyor ama 10gün sonra sezeryan olacağım
Gozde94 2 gündür sancı şeklinde kasılmalarım oluyor sağ tarafımda ve bugun zor kalktım rahmçme baskı hissediyorum bıçak gibi saplandı geçti yine ara ara oluyor dayanılmayacak gibi değil salı kontrolüm var
g-s-asaf Bende 26 ağustos 17 günüm kaldi 3 gundur inanilmaz bi mide bulantisi birde tuvalet ihtiyacim vae gibi ama gidiyorum hic birsry yok kabız gibi ayni baski hissediyorum surkeli orda
MucizeAnnesii Gozde94 tam 39 olunca yani . Benimde Perşembe kontorll var Sezeryan istediğimi söyleyeceğim gün verir heralde .