Elanurakgun tabikide herkes ister ama sunuda unutma canim bu bebek isleri gercekten kafayada cok bagli ben buna cok inaniyorum kendinide esinide bu konuda bogma akışına birak belki suan hamilesin ogrendiginde sevin hafalara uç hatta burda paylas bende seninle mutlu olayim.ama yarin adet oldun ve bebek yok diyelim sakin ola ki karalar baglama al iste bu ayda yok olmayacak deme.oyle dedikce hic olmaz.benim arkadasim 2yil dan fazla cabaladi en son yok olmuyo diyip aklindan atti tup bebek arastirmasi icindeyken o ay hamile kaldi kizi dogdu 1yasina girmeden 2.ye hamile kaldigini ogrendi bide oglu oldu.illa cocuk deme hayirli zamanda hayirli evlat nasio et de canim emin ol Allahim gonlune gore verecektir