Elanurakgun Arkadaşlar bi kaç gün önce regl dönemime 2 gün kala kan testi yaptırdım negatif çıktı 2 gün geciktim eczaneden test almalımıyım yoksa kanda çıkmadıysa gerek yok mu kararsız kaldım
2melekannesi_ Elanurakgun bir gün önce çıkmayıp bir gün sonra çıktığı bile oluyor vardır inşallah siz test yapın yine varsa kan verirsiniz
Sakinem212 Elanurakgun bir kaç gün bekle bence olsa silik bile olsa çıkar ilk gebeliğimde 3 saniyede çift çizgi çıkmıştı umarım güzel haberler alırsınız.
Elanurakgun IlkMucizem_61 inşallah çıkar bi ablama sordum çıkmaz dedi ama bilmiyorum dün bebek görmeye gittik içim kıpır kıpır oldu 😍
IlkMucizem_61 Elanurakgun hayırlısı inşallah olur ama isterseniz bir kaç gün daha bekleyin olmazsınız test alır yaparsınız 🥰
Elanurakgun sdmr20 belirti nasıl olur bilmiyorum ki bi kere düşğk oldu o zaman göğüslerim çok acıyordu nu aefer birşey yok 2 gün geciktim çünkü ama 2 aydır deniyoruz
busrabyrm97 Gecikmişsiniz bnce direk kan verin benim adetime iki gün kala kanda çıktı sizinde varsa çıkar inşallah
Elanurakgun busrabyrm97 bende 2 gün kala kan verdim negatif çıktı. Şuan 2 gün geciktim bugün olmazsa 3 gün olucak hatta az çnce dayanamadım gittim eczaneden test aldım oda negatif çıktı modum çok düştü şuan
Elanurakgun Nurayselvi benim ilk gebeliğimde hemen çıkmıştı onun 8 9 günle alakası yok abla ama ben 2 ay öncesine kadar 2 ay ilaçla korundum acaba oda mı etkiliyor