kiiraaz benim doktorum biz bitkisel ilaç önermiyoruz dedi sebebini sorsan zırvalar çünkü onlar ancak anlaşmalı oldukları ilaç şirketlerinin kini veriyorlar doktorlara göre bizler deneme tahtalariyiz… benim mesela kanım düşüktü verdiği ilaçlar etki etmedi sonra dozu yüksek olan aynı ilaç verdi bu defa ishal oldum kilo kaydım oldu 1 hafta da 3 kilo verdim 8 aylıkken. Bende yine bitkisel olan ironup i kullanmaya başladım kanım yeni 12 ye yükseldi. Biraz pahalı ama doktor ilaçları sentetik maddeler içeriyor bebekte bundan etkileniyor olabildiğince onu korumaya çalışıyorum..