Hmyraksoy ratatosk bende önce ki oturduğum yer de hemşireyi arıyordum şu vakit gel ya da gelme diyordu rahattım. Burada daha onu bilemediğim için en iyisi dediğiniz gibi sabah erkenden arayıp sormak teşekkür ederim😘