Hmyraksoy merhba ben sabah erkenden gidiyorum 9 da sıra bekliyorum (5-10 dk)ve kan veriyorum, muayene oluyorum. O şekilde yapabilirsiniz. Gittiğinizde hemşirenin numarasını alırsınız bir sonrakinde sorup gidersiniz. Sağlık ocağı, aile hekimliği için hayatımda hiç randevu almadım.