Btl_ulusal elisam1206 bu zamanlara gelmek için sabırsızlanıyorum 11.haftadayım karnım hiç yok kaçıncı haftada çıkmaya ve hissetmeye başladın
elisam1206 Btl_ulusal bende senin gibi çok sabırsızlanıyordum ilk 17. Haftada çok az hissettim pıt pıt yapıp bitiyordu 😂19. Haftada göbeğim çıkmaya başladı şuan 25 olduk akşamları maşallahı var baya vuruyor artık 🥰
BNNRTNCKLC elisam1206 Büyük ihtimal 🙈 Olsun çok şükür tattık bu duyguyu sonlara geldik artık 34+3 🌸 sağlıkla doğsun inşallah yavrularımız 🙏🏻🤍
birprensesvebirprensannesi elisam1206 İkinci trismester baya rahattı benim 🤷 3 e ne zaman girdim bir ağırlık 🤦
Yamimoms İkinci hamileliğim hamileliği hiç sevmiyorum çok zor geçiyor . Birde normalde çok sevdiğim herşeyden hamilelikte nefret ediyorum 😂😂😂😂
elisam1206 Yamimoms zor geçenlerin hepsi sevmiyor sanırım çok şükür benim şuanlık iyi ama ilk 3 ay zorladı bundan sonrası nasıl olur bilemiyorum
Pelooo Bende seviyorum eşim sağ olsun baya yardımcı oluyo dikkat ediyo hoşuma gidiyor ama sabırsızlanıyorum da😄