MDT ahah valla aynı yorumu yazacaktım Allah affetsin ama hiç sevmedim yaşamadığım kalmadı en başında kanamalar oldu hastahanede yattım sonra böbrek büyümesi cıktı üstüne gebelik şekeri cıktı diyet yapıyorum 4 hafta önce de hemoroidden dolayı ameliyat oldum valla ruhumu teslim etmeden doğursaydım artık safak sayıyorum 1 gün geçti diye mutlu oluyorum 😁