40+1 bayram sonu yani yarın yatış veririm dedi doktor en son gittiğimde 3.600 falandı kac oldu bilmiyorum normal yapabilecek miyim sezaryen mi diyecek kilo aldı mı ultrason doğru ölçüyor mu kafamda deli sorular vallahiiii Hayırlısı ile sağlıklı bi şekilde kolayca çocuğumuza kavuşaydık iyiydi 🙈🤱