EbrarBostanci-81 Aselovgu normalde benimde yarın gitmem gerekiyordu randevu alamadım doktor erken çağırdı nasipse salı gidicem erkenden o zaman kimde ne yapılırsa buraya yazabilir mi? Sancı olmadan sanırım çatı muaynesi yapılmıyor
Aselovgu EbrarBostanci-81 tabii yazarım, sancıya göre mi yapılıyor ama catı darsa normal olmayacaksa boşuna sanci bekleyip çekmiş olmaz mıyız
Aselovgu EbrarBostanci-81 iyi akşamlar bugün kontrole gittik vajinal muayene ile açılma var mı diye baktı seyrelme var açılma yok dedi Pazartesiye kadar gelmezse gün verecek sezeryan için bebek kilolu diye ama ben madem sezeryan olacaksa bu cuma olsun istiyorum yarın karar verecez
Aselovgu Alara005 hiç değildi Ağrı vardı Dr doğuma hazırlıyor kemikler demişti, ama hareketlerini çıkacak gb orda hissetmemiştim şimdi kafasını cevirse hissediyorum
Mutiess Aselovgu Aynı durumdayım. 36+4 haftalığız o vurdukça zonkluyor sızlıyor her an çıkacak sanki 🤦🏻♀️ Cinsiyet nedir
Sinemsis Aynen aşırı sert darbeler geliyor ve asla uyuduğu bir an yok gibi :)) ayrıca ağrılarım var adet sancısı gibi geliyor ve çok sık tuvalete gidiyorum azcık idrarım gelse karnım acıyor(37+0)
Aselovgu Sinemsis doktorum bana hareketlerini takip et uyuduğu zamani artık bilirsin demişti bilmiyorum ki bence uyumuyor🤣
Sinemsis Aselovgu aynen öyle :)) bir de dedi ki artık az hareket eder korkma dedi sanki doktorun yapıyor gibi maşallah :)
EbrarBostanci-81 Aselovgu iyi akşamlar bebek kilosu ne kadar acaba? Kilosundan dolayı mı yaptılar muayneyi normal mi sezeryan mı olucak diye?
Sinemayriksakosar 34 haftalıgim ağrılarım var açılmam yok dedi doktor nst de ağrım 60 a çıktı şuanda yatirdi
Sinemayriksakosar Aselovgu teşekkürler inşallah ama maalesef doğum olmadı kuveze alicaklarda sancı gecirici ağrı kesici verdiler 36 ci haftada inşallah