Aselovgu 37+3 olduk bebis aşırı hareketli maşallah kıpır kıpır hic durmuyor kafası aşağıda hareket ettikçe çıkacak gibi hissediyorum ve sürekli tuvalet ihtiyacı 🙈 normal mi bu durum doğum yaklaştıkça hareketlerinde değişme olur mu
aslannaz21 Aselovgu bende 37 haftalik hamileyim benimkide cok hareketli yarin kontrole gidicem hangi pozisyonda bilmiyorm meraktan catlicam heyecan dorukta. Ama baski idrara cikma hissi bel kasik agrisi regl agrisi gibi arada oluyo bazen siddetli bazen normal
Mutiess Aselovgu Aynı durumdayım. 36+4 haftalığız o vurdukça zonkluyor sızlıyor her an çıkacak sanki 🤦🏻♀️ Cinsiyet nedir
Asyaayaz1 Gebelik farklı oluyor ama ben ilk gebeliğimde Doğuma gittiğimde bile oynuyordu hastahanede ne zaman suyu patlattı o zaman durdu ufaklık😀🌸
Aselovgu Asyaayaz1 iste bunu çok merak ediyordum herkes azalıyor diyor ama bizimki gün geçtikçe daha kuvvetli ve çok hareket ediyor 🤣
Aselovgu aslannaz21 benimde yarın kontrol var en son biraz iri bebek ve 2 hafta önde sezeryan olabilir demişti Bi an önce yarın olsun 🙈 benimde var bel ağrım idrara çıkma arada gelen sancı
aslannaz21 Aselovgu benimde 2 hafta onden gidiyodu sekerden suphelendik ve cikti 🤕10 haftadir diyet yapiyorm 2 üç gun onden gidiyo en son yarin ne dicek ya valla uyusamda sabah olsun bi an once
Gozde94 Benimde aynı şekilde hiç durmuyor bu ara maşallah 37+4 olduk tabi can yakıyor artık toparlanıyor sonra güm güm vuruyor
Aselovgu Gozde94 maşallah güçlü bebisler, toparlanma tek bi yerde mi oluyor benim sadece arada komple göbeğim çok geriliyor Ağrı acı olmuyor ama kasilma mi o
Gozde94 Aselovgu sağ tarafıma toparlanıyor diğer yerler inik gibi toparlandığı yer şiş oluyor semsert oluyo geciyor daha sonra
Aselovgu Medinemrah1819 açılma var mı bilmiyorum, yarın kontrol var ama göbeğim biraz aşağı indi yukarıdan bakınca göbek deligimi göremiyorum artık
Medinemrah1819 Aselovgu benim 1 cm vardı 3 gün önce doktor yoktu ebe heran doğum olabilir dedi ağrım çok olunca gel dedi bugünde biraz ağrım fazla yarında kontrol gidicem ama dayana bilirmiyim bilmiyorum birazda korkuyorum açıkçası
Aselovgu Medinemrah1819 sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 😍 korku değilde duygusal olarak pertim hemen modum düşüyor ufak şeylere bile ağlıyorum
Aselovgu aslannaz21 doğum şekli belli mi. Ben çok merak ediyorum cati muayenesi yapacak mı sezeryan derse gün verecek mı aklımda deli sorular🙈
aslannaz21 Aselovgu ayy al benden de o kadar bakalim yarin cati muayenesi yapcak mi yqparsa net bisey soyler diye dusunuyorm her sey normal dogum seklimde normal dogum
EbrarBostanci-81 Bende 36+5 im salı günü 37 oluyorum aşırı hareketliyiz bizde 🙈🥰 salı kontrole gidicem çatı muaynesini ne zaman yapıyorlar acaba sizde oldu mu?
Aselovgu EbrarBostanci-81 maşallah 🧿 ne zaman yapılıyor bilmiyorum yarın kontrol var belki catı muayenesi yapar diye düşünüyorum doğuma karar vermek için ama bilmiyorum yapar mı
EbrarBostanci-81 Aselovgu normalde benimde yarın gitmem gerekiyordu randevu alamadım doktor erken çağırdı nasipse salı gidicem erkenden o zaman kimde ne yapılırsa buraya yazabilir mi? Sancı olmadan sanırım çatı muaynesi yapılmıyor