Merhaba anne adayları ve anneler :) ben 36+2 lik bir kız anne adayıyım. En son doktor kontrolüne iki ay önce gitmek zorunda kaldım çünkü kardeşim yanımdaydı korona oldu karantinaya girdim sonrasında eşim Ramazan’da korona oldu hemen o zaman ikinci karantinaya girdim ama çok şükür ben negatiftim. Hal bu olunca gidemedim. Sağlık ocağında ki tahliller de kanım çok düşük çıktı. İdrarımda fazla protein çıktı. Böbreklerle alakalı olabileceğini söyledi. Kısıtlamalar sebebiyle randevularda dolu doktora da ulaşamadım. Bebeğim hareket ediyor çok şükür ama yine de bi korku var bende. Daha önce başına böyle bişey gelen var mı ne yapmalıyım?:()