Mis0801 benim doğumum sezeryan olcak kesin ilk gebeligim ama bebegimin eşi rahime yakın oldugu icin normal dogum yapmam riskli doktorum sezeryanla erken alcaz dedi hafta tarih falan soylemedi bende cok merak ediyorum ne zaman dogurcam kızımı bi an önce kucagima almak istiyorumm 🙂