ilaydanurhavvat Busranurr 33+1 olduk çok şükür 🙏🏻❤️ Normal doğum olacak allahın izniyle temmuz sonu ağustos başı duruyor hayırlısıyla doğarlar inşallah 🙏🏻🙏🏻❤️❤️
LivaLiva Zhrnc bana da 25 agustos dedi ama sezeryan benimki o yüzden erken olur dedi sağlıkla gelsinler inşallah 🙏
Busranurr LivaLiva benimkide sezeryan canım bebegin eşi asagida normal dogum yapman riskli sezeryanla erken alcaz demisti doktorum ama kesin tarih sunmadi merak ediyorum hep ne zaman doğrucam diye 😁
Kbra48 Bgn 30+0 olduk ☺️ Normal düşünüyoruz, 5 Eylül görünüyor 😊 erken olmasını istiyorum 40.hafta çok geliyor bir an önce kucağımda olsun istiyorum 38-39 da gelir kızım insallahh☺️☺️
aesma Vldnrdnc doğum tarihi belli mi? ☺️ Uygulamaya göre 2 eylül benim ama ağustos sonu gibi olur diye düşnüyorum 🤩
Vldnrdnc aesma evet benim de 2 eylül gösteriyor ama dr Ağustos 20 den sonra bekliyoruz dedi Eylül’e kalacağını sanmıyorum dedi
Mis0801 Busranurr Bana 37. Haftada bakarız , Doğumun şekline karar veririz dedi , şuan normal Doğum için herhangi bir engel yok ama ben çok korkuyorum sezeryan mı olsam diyorum bilemiyorum 🙈 senin belli mi canım Doğum şeklin ya da tarihin ?
Busranurr Mis0801 benim doğumum sezeryan olcak kesin ilk gebeligim ama bebegimin eşi rahime yakın oldugu icin normal dogum yapmam riskli doktorum sezeryanla erken alcaz dedi hafta tarih falan soylemedi bende cok merak ediyorum ne zaman dogurcam kızımı bi an önce kucagima almak istiyorumm 🙂
Busranurr Mis0801 korkma bu arada canim en temizi en guzeli normal dogum bende hep normal dogum istiyordum hamileligimin basindan beri nasip olmadi mecbur sezeryan olcam.