Annemin hiç kullanmadığı elbise geceliği varmış göğsü düğmeli. Doğumun hemen ardından giymek için onu verdi bana.
Doğumdan bir kaç saat sonra toparlanınca giymek, foto falan çekilmek için bunu aldım
https://ty.gl/zos0gats
sonrasında giymek için havanın sıcaklığına ve benim üşümeme bağlı olarak bunları aldım
https://ty.gl/pkziulvx
https://ty.gl/5regpdh
benim yaşadığım yer aşırı sıcak değil bir de lohusalıkta üşütmemek gerekiyormuş o yüzden şortlu olanı giyer miyim bilmiyorum ama ben aldığımda ikisi de yarı fiyatındaydı. Ömür boyu lohusa olmayacam nasılsa diye bulmuşken aldım. Yaşadığınız yerin iklim koşullarını da göz önünde bulundurun