Yoncaeroglu bende kendimi avutuyorum 8-9 diye 😩😩21 haftama kadar 3 kilo almıştım bugün tartıya bir çıktım 😱😱😱😱😱😱😱😱😱aman Yarabbim olmuşum 74 kilo 🙁🙁🙁daha fazla almasam bari 30+1 im 😕63 ile kaldım gebe ama şöyle birşey var etkisi varmı? Bilmiyorum.. ekim 5 den beri adet olmuyorm doğum yaptım 3 kere adet oldum bi korunmadım sökücü kullanırken hamile kaldım🙄🙄