ilgin22 Ncybttl bende yarın sezeryana giricem saatini sormadım ama 7-7 buçuk gibi hastanede olucaz. Yatış işlemleri falan için erken çağrıyorlar kan testi vs yapabilir işlemler uzun sürüyor zaten
Gamzeee89 Aynurcimbil5534- benim küvezde yatmadı 2300 doğdu kilosu iyiydi Bide solunum sıkıntısı yoktu şükür o yüzden kalmadı canım sizin kaç kilo doğdu hiç üzülme onlar daha güçlü oluyorlar şuan kızımı görsen yaşıtlarından hem iri hem boyu uzun ☺️
Tuuanammm Bana da 7 bucukta burda ol dedıler o günden oncekı ıkı gun üst üste de kovıd testi ıstedıler sızlerden de ıstedıler mı kızlar
Aynurcimbil5534- Gamzeee89 2 kilo. 180 gram dogdu insallah biran önce kavusurm kuzuma cok zor mus 3 cocum dıyrlerinde yasamadm ya cok zor geldi
Gamzeee89 Aynurcimbil5534- üzülme canım kilosu da maşallah iyi çıkar Bi kaç güne kadar rabbim kavuştursun ☺️
Durubatu Bende 8 de gitmiştim 10 da doğuma aldılar arkadaşların dediği gibi hazırlık aşaması oda da baya bekledik çok heyecan yapmıştım 🤭 sağ salim kavuşun inşallah 🤍