Paldir küldür sezaryene alınmaz ki insan hemşireler sizi hazırlayacak ameliyathane hazırlanacak rutin kontrolleriniz yapılacak yaşamsal fonksiyonlarınızın normal olup olmadığına bakılacak…
Benim ilk sezaryenime rutin doktor kontrolü sırasında nstde kalp atışı fazla olduğu icin aniden karar verilmişti, sabah 11de yatışım yapıldı 5 te dogum yaptım ama sebebi hem hazırlık hem de plansız olduğu icin midemin boşalmasını beklemekti, neler çektim o orada beklerken :) panik olmayayim diye doğuma girecegimi bana 1 2 saat once soylemislerdi, diger saatlerde hala nst kontrolüm var sanıyordum. Esim başından beri biliyormuş