midekoruyucu Mom726272 evet evet el alışana kadar zorluyo sonrası basit 🤗 ben de çok anlıyorum sayılmaz ama yapıyorum kendi çapımda bişeyler 🙈
Zehrasrkmn Simra19 Canım benimde Ağustos sonu nasipse sen neyde karar kıldın battaniye olarak ben bide Adana’da yaşıyorum ya çok sıcak oluyor ama yenidoğan bebek üşür diyorlar bilemedim
Simra19 Zehrasrkmn adana baya sıcak diye biliyorum ama illaki soğuk estiği de oluyodur heralde lazım olabilir diye düşünüyorum