gamzelianne1 ben bu örgü işlerinin hiç birini hesaplı olsun diye yapmıyorum 🙈 ilerde hatıra kalsın diye yapıyorum. Mesela kendime yatak örtüsü yaptım örgüden. Bana dediler dışarda hazırı daha ucuz. Evet dedim öyle çünkü ben iplere parça parça da almış olsam 300küsür para verdim. İç pazenine 100, dikişlere 100 toplam 500lira para harcadım, 1,5 sene de örmeye uğraştım 🙈 hepsi hatıra kalsın diye. Yoksa örgü gerçekten daha pahalıya geliyor. Allahtan parça parça aldım da taksitle ödemişim gibi oldu 🙈