Caglaap bende 13+5 günlüğüm 2. Hamileliğim ilki 7 ay sürdü ve zofran kullandım.
Bu hamileliğimde primal zofer filan hiç fayda etmedi Onzdy kullanıyorum.Zofrana rapor çıkartmak lazımmis eskiden öyle birşey yoktu.Buda müdavimi doktorunuza sorun bence için.Yoksa yataktan kalkamiyor ve kusmaktan canım çıkıyordu.2 gün içmedim yine yataklık oldum.12. haftada geçer diyorlarda bünye ile alakalı bence geçmiyor.Ama umarım en kısa zamanda geçer😔