kucuktosbik27 Caglaap peynir badem vs tüketebiliyosan tüket canımmmidenide boş bırakmamaya çalış gece uyanıp badem yiyodum ben sabahta ilk işim badem yemek oluyodu mide boşken bulantı artıyor. 2saatte bir birşeyler at ağzına yiyebiLiyorsan
Caglaap BelisinAnnesi aynen yaramiyor cok fazla.Ohh bitsin senin cok sükür.Allah yardim etsin bizim gbi bulantisi olanlara
Meyracukurmaraz Caglaap lütfen makarna pilav yemeyin bende bulantılarımdan dolayı hep makarna karbonhidrat yedim 25.haftamdayum 12 kilo aldım ve suyum fazla. Lütfen yediklerinize çok dikkat edin
Caglaap Meyracukurmaraz makarna pilav patates yemesem yedigim baska yemek yok ki bu defa acliktan bulantim baslar.Arada meyve yiyorum baska bisey yok
Caglaap Zehra68 kuzum ilac almasam ise bile gidemem cok yogun calisiyorum napayim mecbur.Insallah etkilemez bebegimi🙏🏼
Caglaap Mehtap61A zaten bizde ne iliski var ne bisey kokuyo bana cok üzücü😓 su zaten icemiorum dogru tetikliyo
Mehtap61A Caglaap valla Allah yardımcımız olsun canım. Arada bende dengesizleşiyorum inanki başım dönüyo mide bulantısı oluyo. Sanırım yapacak bişey yok daha
balarisi06 Caglaap 17 haftam bitti hala geçmedi kuzu kusma devam ediyor sabahları onun dışında bulantı baya bir az bazen oluyor sanırım her vücut farklı zamanda rahatlıyor net şu zaman geçer diyemiyor kimse 🥺 bende merak ediyorum normale ne zaman dönerim diye 🙄
Gulsenyilmaz Caglaap canim eger hapi gunde bir tane kullaniyorsan işe yaramiyor bende o sekildeydim doktorum 4 tane kullanmami onerdi gece iki gündüz iki tane zaten icerisinde de öyle yaziyor doktoruna sorup bir de o sekil kullan derim bende 5 ay bulanti yaşadım en son dört tane içince geçmişti şükür
Cemtur Caglaap merhaba, Bana da prilam çok iyi geldi. Doktor yatarken 2 tane iç günü çok iyi geçirirsin dedi ben Birtane içtim o bile iyi geldi. Troid in yüksek olabilir çok etkiliyor İş ben aynı zamanda troid ilacı kullanıyorum. Troidinr baktı mutlaka.
Caglaap Cemtur troidlerim normal hic bi zaman yüksek olmadi haa gebelikte olablir mi evet bakmam gerek ama bulanti zaten yükselen degisen hormonlardan dolayi vücut dengeszlesiyor
Cemtur Caglaap hamilelikte troid çıkabiliyormuş. Troid in normal değerleri hamilelikte yüksek görülüyor. Doktorun bana söylediği 2,5 altında olması ideal bulunuyor.
havvakaratas_09 Caglaap 24 cü haftaya giriyorum hala devam ediyor iğnesine kadar kullandım bulantı için prillam dan başka birşey iyi gelmiyor gece iki gündüz 1
havvakaratas_09 Caglaap ben iki lokma birşey atıyorum öyle hap kullanıyorum boş mideye atınca daha çok bulanıyor