Halaloy7 bende de vardı tahlil verdim. mantar enfeksiyonu olmuşum. Krem verdi bi aparatı var onunla kremi vajinaya bosaltiyorsun. 5 gün kullandım. Çok azalttı ama geçirmedi. Doğal elma sirkesini duydum bende. Pamuğa döküp kompreks yapıyorum iki gündür kaşıntıya çok iyi geldi. Ama akıntı hala yeşile yakın renk buda enfeksiyon devam ediyor demek. Salı günü doktora gidince tekrar sorucam.