Halaloy7 geçmiş olsun öncelikle, bende şuan öyleyim 1 haftadır fenaa mantar oldum sanirim p.tesiyi bekliyorum.pH dengesi bozulduğu için kaşıntı yanma tahriş hatta elinizle baktığınızda çilegimsi karbarciklar varsa mantardir muhtemelen.bana arkadaşımın onermesi ile farmasinin genital duş jeli iyi geliyor ve baya baya azalttı en azından tahriş olacak kadar kasintim yanmam kalmadı tavsiye ederim.kaianti başladığı an jel ile taharetlenirseniz anında rahatlama veriyor ve yanmayı kabarmayi söndürüyor aynı zamandada pH dengeliyor.ben memnun kaldım açıkçası.birde sirkeyi sulandirmadan kesinlikle kullanmayın tahriş edersiniz, ve bölgede kuruma yapar.1 çb sirkeyi 2.5 litrelik suyla sulandırıp WC taharet suyu olarak kullanın.birde karbonati yine sulandırıp pamukla o bölgeyi temizleyip biraz havalandirip uzanın bunlarda rahatlatıcı olucaktir🌸