Omerhatice Momandbabyy norml canm Allahn izniyle bir sknti olmaz merak etme bakarsın o daha çok döner Benim oğlumda 31 de gittiğimde doğum pozisyonundaydi daha hiç dönmedi. Mesela 40+2de doğurdum 😁 simdi 33 deyiz kizimda 29 da döndü bakalım bu ne zaman gelecek 🥰
Elif2912 Momandbabyy bnm de 28 de dondu kizlar kucuk daha erkendi sanirim norml dedi drm bna mrk etme
Cilekkz-22 1pearl 😄😄😄 al benden de o kadar mesela dün tuvalete gittim çamaşır asmaya başladım öyle bi sıkıştım ki gittşm baktım 2 3 damla bunun için mi sıkıştım diye söylendim ama doğum pozisyonunda mı bilmiyorum 🙄🙄 cuma günü gelsin öğrencem 😄😄