Momandbabyy Merhaba kızlar bebek doğum pozisyonu aldığında aranızda hareketlerinden hisseden var mı? Varsa hareketleri hangi tarafta oluyor? Birkaç gündür hiç hissetmediğim tarafta hissediyorum sanki ayaklarıyla vuruyor gibi🤷🏻♀️
balkiz12 Momandbabyy bizimki baş aşağı göğsümün altında kıpırdanıyo sanırım ayakları çünkü hemen altı sert poposu var heralde :)
Mutlu_damla Momandbabyy doğum pozisyonundan önce tekmeleri ve el kol hareketlerini karnının sağında solunda bazen altta hissedersin. Ama bebis doğum pozisyonunu aldığında genel olarak tekmeleri daha üst yani midenin altında yanında hissedersin. Ayrıca bi önceki halinden çok cok daha fazla gitmeye başlarsın tuvalete çünkü başıyla mesaneye daha çok baskı yapar 🥰 bende böyle oldu yani herkeste farklılık gösterebilir tabi 🤍
Omerhatice Momandbabyy ben aşağı mesaneme doğru vajinama doğru aşırı baskı hissediyordum 2 3 haftadır anladım dondu diye bide dizimiydi neydi çok vuruyordu kaburgama belliydi yani döndüğü anladım. Doktora kontrole gitmiştim gecen hafta evet cqnim dönmüş bebis doğum poziyonuna demişti 🤗 oğlumda ayni haftada dönmüştü 🥰
Momandbabyy Mutlu_damla 28+2 haftalığım ve aynı o şekilde hissediyorum. Erken mi bu haftalarda acaba? Randevum pazartesi ama önce sizlere de bi sorayım istedim🥰
Mutlu_damla Momandbabyy olabilir 🥰 ama düşüncem şu ki bu kadar erken pozisyon almasi erken doğumu tetikleyebilir çok dikkatli olmalısın artık. Doktorunla bu konuyu konuş derim 🤍
balkiz12 Momandbabyy benimki 30 larda falan dönmüştü ama yinede sor doktoruna ve doktoruma sormuştum baskı yapıyo diye hatta korkmuştum doğuma hazırlık diyemi dönüyo diye oda bu erken doğuma olduğu anlamına gelmez sadece belli bi aydan sonra baş aşağı pozisyon alır dedi yani erken olcanı sanmyrm ve normal doğum içinde baş aşağı olması gerekiyor zaten 2 kontroldür benimki baş aşağı
1pearl Bizim koca kafa dönmüş kafasıyla öyle bi bastırıyor ki mesaneye koştur koştur çişe gidiyorum gelen de iki damla bişey eneee diyorum bunun için bu kdr sıkışık hissettim ben 😂😂
Cilekkz-22 1pearl 😄😄😄 al benden de o kadar mesela dün tuvalete gittim çamaşır asmaya başladım öyle bi sıkıştım ki gittşm baktım 2 3 damla bunun için mi sıkıştım diye söylendim ama doğum pozisyonunda mı bilmiyorum 🙄🙄 cuma günü gelsin öğrencem 😄😄
1pearl Momandbabyy 35de döndü benim net hissettim döndüğünü çünkü bi rahatlama geldi eskiden eğilemezdm kafası batardı resmen şu an hafifledim yani
Omerhatice Momandbabyy 31 haftalikti kontrole gittiğimde ama bn 29+5den sonra hissetmeye başlamıştım cnm. Sen kaç hftaliksin
Elif2912 Momandbabyy kaburgami itelemeye baslamisti idrar torbam rahat etmisti 😂birde sanirim arada beni cimdikliyordu
Momandbabyy Elif2912 Ben de bu aralar çok sık tuvalete çıkıyorum 🤦🏻♀️ gerçekten bazen komik ve korkutucu oluyor😅