4434 Cigdemmom bizimki çok mutlu fanatik bir Beşiktaş ’lı olarak ama tabıkı dısarı cıkmadı ve evınde tek basına izleyip kendı kendıne sevındı sonucta bu kutlamalarda da riski düşünmek lazım korona zamanında
twoboys05 Cigdemmom bizimde beşiktaşlı silahı zor bıraktırdım sıkacaktı havaya çok korktum bide al sen sık diyor karnım burnumda magandamıyım ben dedim çok kızdım valla gözü karardı resmen sanki oğlu doğmuş😂oğlu doğsa bu kadar sevinmez 🤭
Cigdemmom Miumiu insanlarımız çok garip ve komik bağırıyor arabalarla şekil yapıyor 😅😅 ama dönüp korona zamanında ne bedeller ödediğine baksa asla yapmaz bunları
twoboys05 Cigdemmom 😂ayy valla ne boş işlerle uğraşıyorlar Allahtan yenilmedi tv falan güme giderdi mazallah
Mom54544 Cigdemmom Koyu Beşiktaş li olmasına rağmen evde bu kuduranlari izliyo çayını abur cuburunu yiyo cikmaycgni bildiğim halde dedim çıkma bak falan diye manyakmiyim ben kız ne işim va aklımı yitirmedim daha bunlar gibi dedi direk seviyorum kocamı 😊
Asil_Egem Cigdemmom amin inşallah Allah şu insanlara en kısa zamanda akıl versin yoksa durumları vahim😒
Nesli_bilmem Cigdemmom gelde bunu bide eşime anlat 🤦🏻♀️Oda ayrı bi dünya fazla duyarlı .. haberleri izliyoruz aşırı abartılıyo tepkiler farkındayım da valla bıktık artık