Valla bizde beşiktaşlıyız ama evimizdeyiz bende sinir oldum dışarda olanlara evet 17 gün boyunca evde boşu boşunamı kapandık yani artık iyice enayi gibi hissediyorum valla 🤦🏻♀️ Ailemizi görmeye bile gidemedik manende çok yıprandık .. 🥺🤨korona varsa her yerde var yoksada heryerde yok yer seçmiyoki