2_pamukannesii __ygnmrym canım gittim ben acile Nst ye girdim 2 kez sancım çıktı açıklığım 1 parmak doktor yatış verdi
3prensesannesiii Cilekkz-22 salı günü girdim canım ben nts ye doktor 35. haftadan sonra randevu almadan da gelebilirsin dedi önümüzdeki hafta randevu almadan gideceğim bakalım
__ygnmrym 2_pamukannesii sen de ki ağrım var gerisine hiç karışma onlar seri bir şekilde hallediyor yönlendiriyor nerede yaşıyorsun
SutlacimiYedimmiBen Newmomadayi 36 dan sonra her hafta randevu alıyordum hangi doktor denk gelirse 39da 40 ta acilden giris yaptim sonrasıda dogurdum zaten 😍
__ygnmrym 2_pamukannesii ay gerçekten mi aslında bir santim çok az keske evde biraz daha artmasını açılmasını bekleseydin 😣
2_pamukannesii __ygnmrym yok canım kabul etmedim zaten çok aşırı sancım olursa gelirim dedim yarın tekrar gideceğim Nst ye
Selly Lalihhhh ayy bende bu konuyu merak ediyordum hep nasil oluyor diye çok güzel aciklamissiniz teşekkürler 😀