Newmomadayi Ben şehir hastanesine gidiyorum 38. Haftaya göreceğim yarın nasipse ve doktoruma randevu bulmak.cok zor 15 gün önceden alıyordum 34 haftadan sonra her hafta cagirmaya başladı hali ile de randevu bulunmuyor ama doktor kendisi diyor haftaya şu gün. Buradayım sen gel araya alırım diye son aydaki herkese aynısını yapıyor zaten çünkü o da biliyor randevu bulamayacağınız, hemen bir hasta çıkınca araya kaynak yapiyorjm o imzalı kağıt veriyor sıra actiriyorim nts için ise hemen işlem açıyor ve gidiyorum çektirip yine araya kaynak yapıp gösteriyorum🤭