Asyaayaz1 30+2den selamlarr🌸epey bir ağırlaştım yani onu hissediyorum kızım aşırı derece hareketli, çok çabuk yoruluyorum artık bu son 2 haftadır aşırı bir yorgunluk var üzerimde 1 haftaya yakındır belim ve karnımın ön tarafi ağırlıyor adet sancısı gibi yalancı doğum sancisiymis meğer oturduğum yerden kalkamiyorum 🤭gece bile eşimi uyandırıyorum yataktan kalkmak için 😂adam bıktı artık 😂 kıyafetlerimizin hepsini aldık sadece bebek arabası küvet ve deterjanlar kaldi❣