Eda319 Ecrinveannesi78 İllaki süt hemen gelmiyor az az geliyor canım. Bebeklerde ilk doğduklarımda baya aç oluyır ve cok ağlıyorlar 😓mamayı verip sütün gelrnr kadarda emzirirsrn sakinliyo. Yoksa çok ağlıyor
Ecrinveannesi78 Eda319 Ya mama verip meme reddi yaşamaktan korkuyorum aslında ama nolur nolmaz yinede koyacam mecbur çantaya
annelinkoo Ecrinveannesi78 https://ty.gl/t5mbfdjy burada kullanıcı yorumları var, ama hepsiburada da daha uygun fiyatlı 🙏🏻
Eda319 Ecrinveannesi78 Yok canım korkma. Benn süt gelene kadar sürekli emzirdim. Çok ağlayınca mama verip sakinleştirdim. Hastanede 1 gün kaldım 4kez felan mama betdim. 3gün sütüm gekdi sonra bidaha vermedim
BusraUras Ecrinveannesi78 ben teşekkür ederim inşallah ihtiyacınız hiç olmaz. Bebişinizi sağlıkla emzirirsiniz 😊
Hulyaaytm Hipp combiotic çok fazla öneren ve memnun kalan vardı çevremde bende aldm koydum hastane cantama bakalım 🙏
gulin-35 Ecrinveannesi78 bır doktor ve bebek hemsıresı cıftı takıp edıyorum bebeklerı oldu hıpp marka kullanıyorlar vardır hı bıldıklerı heralde