Hormonların etkisi çok, ama bunun yanında yediklerimiz içtiklerimizde bunu etkiliyor. Önemli olan cildi temiz tutmak, güzel beslenmek, bol su içmek gerisi bizim elimizde değil, ne kdar ne kullansak geçeceğini sanmıyorum. Özellikle şeker. İçinde karbonhidrat bulunan gıdalar, pketli olan ürünler, bunlar cildi yaşlandırıyor. Dengesini bozuyor. Gebelikten önce şekersiz beslenme , spor ve bol su bunlara özen gösteriyordum. Cildimde hiç sıkıntım olmadı. Çok şükür şimdi de yok. Ama yediklerime eskisi kadar dikkat edemiyorum. Arada sırada kaçamaklarım oluyor. Yüzümü de her gün temizleyip , gül suyu , nemlendirici , güneş kremi bı tarz şeyler kullanıyorum. Elleri yüze götürmemek, yağlı beslenmemek kan değerleri hepsi etkiliyor. Benim korkum ise lekeler . Yüzde oluşan kızarıklıklar gebelikte leke olabiliyormuş. İnşallah olmazlar