Deletedmom_5 1 ay sonra evlilik yıl dönümümüz ne hediye alsam böyle klasikleşmis saat ayakkabı falan olmaz birbirimizi 7 senedir tanıyoruz o hediyeleri hep aldım farklı özel bir şey olsun istiyorum fikir verirmisiniz? 😍
tanya25 Deletedmom_5 Ben bu tarz baba yazılı ürünlerden ufak bir kutu hazırlamıştım 🥲. https://resimyukle.io/r/uXWXxKpTZW
Kimkibu Deletedmom_5 evlilik yıldönümümüzde bebeğimizin ilk kalp atışını duymustuk😊 bizimde eşimin doğum günü geliyor hediye almayacagım onuda doktorla konustuk doğumu denk getireceğiz🙈😂 ben herseyi bedavaya getiriyorum🙈 tek tulum aldım foto çekeriz diye sizde bakabilirsiniz böyle bişi😊 https://ty.gl/ubyqdrgri
Znrr Deletedmom_5 uygulama olarak indirebilirsiniz. Güvenilir bi uygulama bende daha önce eşime yaptırmıştım, kaynımda kız arkadaşına yaptırdı. Herhangi bir sorun yaşamadık
Eda115354 Deletedmom_5 evet ben de Sosyopix i tavsiye ederim güvenilir ve uygun fiyata güzel ürünleri var. Ya da çiçeksepetinde de var böyle karakalem çalışmalı resimler de yaptırabilirsiniz.
Deletedmom_5 depsizoo bu koronada dışarı çıkamıyoruz evde sofra yemek her özel günde hazırlıyorum bir özelliği kalmadı sürpriz gibi gelmiyor ona artık :)
Deletedmom_5 Kimkibu link açılmadı rica etsem resim olarak yükleyebilirmisiniz :) benimde dogumum esimin dogum gününe geliyor ama evlilik yıl dönümümüzle onun doğum günü arasında 1 ay var o yüzden birinde hediye alıyım bari :)
depsizoo Deletedmom_5 ben yemekten bahsetmedimki yemek her zaman yapılıyo evin içinde farklı şeyler yapın
Kimkibu Deletedmom_5 tabiki😊 hastanedede foto çekimimiz olacak zaten böyle bişeyledr çekilirix diye düşündüm ölümsüz bişi olur diye düşündüm😊 https://www.hizliresim.com/h3woo2n
SerpilEsra Deletedmom_5 benimde 19 mayis yanimda degl ama daha once kaza yaptk aracimz perte cikti o zamandan esim oglum benim ismim yazili dikiz ayna susu yaptrmstm kazada kirildi simdi yeniden yaptiriyorum birde bime polo smart tws kulaklik gelecek 17si onu alacagm cok istyordu aklima bisede gelmiyor baska ya😁
Deletedmom_5 SerpilEsra gecmis olsun :) kulaklık geçen sene almıştım arabamız yok o yüzden öyle bi süs yaptıramam tesekkürler yinede :)
Deletedmom_5 Kimkibu bu çok güzelmis böyle bisey aradım ama yazdırıcak bi yer bulamadım nerde yaptırcaksınız siz? :)
Elbet-birgun-kavusacagiz Deletedmom_5 off bizimde 29 unda yil donumumuz 5 yila girecez insallah artik hediye kalmadi valla alinacak 🤣🤣 esim cicek gonderir bende guzel bi sofra hazirlarim olduda bitti🤣🤣🤣
Deletedmom_5 Elbet-birgun-kavusacagiz insan cidden alacak bisey bulamıyor yemek falan artık her özel günde yapıyoruz bi özelliği kalmadı bizim için o yüzden farklı bisey arıyorum bende :)
Kimkibu Deletedmom_5 trendyolda satılıyor yaptırmadım ben hemde 20 tl gibi bişeye aldım çabucakta geldi