Ysmn029 Yorumlarınız için teşekkürler kızlar biraz olsun içim rahatladı inşallah bişey olmaz insan tedirgin oluyor ister istemez
beybisi26 Ysmn029 bazen benim de biraz çıkıyo sertleşiyor ya göbek olur o kadar bu sefer de doz aşımı olmasın
Minicikkiz Ysmn029 Bende kullanıyorum. Arada azıcık geliyo okadar önemli değil bence. Ki iğneyi dibine kadar soktuğum halde. 😊