Ysmn029 5 aydır yapıyorum bastada akıyo sondada akıyo buna engel olamassınız.Negatif düsünmeyin yetiyodur tabiki bir iki damladan azıcık akmasından bisey olmaz.5 aydır kac kere igneyi cektikten sonra dısına aktı.Kac kere göbegimden cıktı Allaha sükür sıkıntı yok.Pozitşf düsünün ekstra bi doz daha yapmayın asıl o zarar verebilir.